affiliate provízia

Prečo sa pochybný krém na vrásky Revita Naturalis a iné tak šíria?

Revita Naturalis je pomerne známy krém na vrásky, ktorý plní slovenské emailové schránky nevyžiadaným spamom.

Revita Naturalis je pomerne známy krém na vrásky, ktorý plní slovenské emailové schránky nevyžiadaným spamom. Zastaviť príjem týchto správ je náročné a je ho nutné spraviť na úrovni serverov. Nie vždy totiž spamy používajú názov priamo v emailovej správe. Revita Naturalis je rozšíreným aj vo svete. Šíri sa napríklad v španielsky hovoriacich krajinách, Grécku, Taliansku, Poľsku, a v strednej Európe. Stretávame sa opakovane s tým, že tieto krémy predáva neznáma stránka, pokojne na hacknutej doméne, vytvára falošných lekárov, falošných ľudí, zákazníkov, informácie, aj výskumy, ktorými podkladá stránka svoje vymyslené tvrdenia.

affiliate sieť

Reálne však neuvádza žiaden výskum, pretože veta „potvrdzujú to aj profesor Brown na Univerzite v Clevelande“ obsahuje vymyslené neoveriteľné meno aj nespresnenú univerzitu. Revita Naturalis nám však odhaľuje aj niečo iné. Chcete vedieť, prečo existuje viacero typov stránok a množstvo druhov falošných informácií, ktoré nakoniec tento prípravok na verejnosti propaguje? Dôvodom je provízia.

Krém proti vráskam Revita Naturalis

Tak ako mnoho iného v online prostredí, aj túto oblasť ovplyvňuje provízia za nákup. Ak sa totiž podarí konkrétnemu podvodnému webu odkázať úspešný nákup na nákupnú stránku, započíta sa nemalá provízia práve úspešnému odporúčateľovi. Na stránkach: https://www.affplus.com/o/revita-naturalis-eu-europe-anti-aging-cream-es je napríklad prezradené, že za každú obeť, ktorú dostanete do pasce a zakúpi si predražený krém bez jasného výrobcu, zloženia s premrštenou cenou, získate konkrétnu odmenu.

Za každú obeť odmena – a hneď viete, ako na tom ste. Úspešnosť lapania obetí do pasce následne plodí väčší a väčší počet podvodných stránok. Priekopníkmi v tomto sú pre strednú Európu Rusi. Dokázali vytvoriť rozsiahle šablóny a využívajú spamovacie nástroje, množstvo fejkových reklamných kampaní, fotografií, kradnutých identít nikdy neexistujúcich lekárov.

Aj preto vidíme množstvo falošných lekárov vytvorených len z fotografie z fotobanky. Preto vidíme množstvo miliónkrát skopírovaných fotografií žien, ktoré na každej stránke uvádzajú iné meno, iný príbeh a mesto pôvodu, či profesiu. Podvodníkom sa úspešne darí zaujať obete podľa regiónu a sú za to patrične odmenení. A každé prostredie môže byť iné. Praktiky, spôsoby šírenia reklamy a lákania obetí do pasce sa môžu odlišovať aj od trendov v daných krajinách a záujmov spoločnosti. Je pritom prekvapivé, že pred stránkami, krémom a podvodníkmi tohto typu existuje len minimum varovaní. Z úradov, ktoré by mali túto oblasť analyzovať, nevidíme žiadne varovania. Dohľadateľné (vydané v minulosti), ani živé (aktuálne, či zachytené v netextových médiách).

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *